men vad jag känner mig seg!

idag har det varit en trevlig dag.. mormors kille har varit här.. vi hade det jätteskoj han målade på mig och jag på han..sedan så lekte vi ett bra tag.. malin hämtade honom lite före ett....sedan kom zimone hem med en polare så då var dom lite busiga.....sedan efter det så kom en kompis till mig hit.. hon satt här ityp två timmar.men det var jätte trevligt det med..men vad det har varit mycket om vicktoria och daniel på tvn....på varenda kanal så var det om dom, jobbig tycker jag.. nu sitter jag här jätte trött men jag ska kolla på vickan som börjar om en stund sedan ska jag sova...hoppas att malin är lätt väckt imorgon för det var hon inte idag.....nej nu ska jag glo på tvn... natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0