tisdag.

Idag har det varit en bra dag. Malin har varit här och fixat till mina naglar. Hon tyckte att det var så roligt att fixa till dom så nu har jag jätte snygga naglar.Sedan så har Zimone varit duktig och gjort hela matte läxan bra gjort Zimone...Imorgon ska Malin iväg på ngt och då ska jag ha barnen tills hon kommer hem.. Men hon visste inte om hon skulle åka iväg på vad det nu är.. Men det får jag ju reda på imorgon.. Tina har köpt det där nya modemet som är på g nu... Men hon behöver hjälp med det och jag kan inte sådant....Jag tror att hennes dator är för gammal för den hon har är min första och den är inte så ung... Men det fixar sig nog med det med.... Sedan så funderar jag på varför ingen bloggar längre? Blogga på nu alla så jag får veta vad ni gör, he,he.... Nej nu ska jag snart lägga mig.....Det skulle ju bli regn och åska men jag märker då inte det? Nej nu ska jag kolla på tvn och gå till sängs tror jag.. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0