kvällen..

Idag har jag varit på ett dåligt humör... Jag gillar inte att bli avbruten när jag är i telefon.. Men jag blev så arg när Zimone ville prata med Malin när jag pratade om hennes kalas som är imorgon. Men jag var tvungen att göra ngt så jag tog tag i telefon och bara slängde iväg den... Sedan så kom Malin med barnen för dom skulle iväg och handla..  Men innan det så sa  Malin att jag funderar på ditt förstånd? Jag får väl bli arg jag med eller men hon tycker att jag är det ofta....Men det får hon tycka då.. Sedan så var barnen här och var ovänner som bara den. Zimone slog  Angelina och sedan blev det om vänt. Då tog Angelina tag i Zimones glasögon men då sa jag ifrån... Men Lilleman var så snäll så.. Han ville bara rycka imina gardiner en stund och leka .. Vilken dag det har varit..... Vi får väl se om det blir ngt kalas för Zimone......Nej nu har jag arbetat här hemma som en gris så nu ska jag lägga mig....Sov  gott för det ska jag göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0