Kvällen..

Så är det kväll nu då. Zimone ska sova hos Angelina inatt. Malin var här en sväng förut med den vackra busiga pojken....Han gjorde allt han inte får.. Han hällde ut saft, spillde lite på mina mattor, stängde av datorn, slängde saker på mig...Han är så överallt man hinner inte med när han sätter igång med sina ryck...Men han är så fin....Nu har Malin och Berit gömt sig hos  Malin för dom vill inte ha besök av en viss människa, ha,ha,ha...Det är väl bara att säga till denna att tra åt skogen med dig.. Men det gör dom ju inte...Men det skulle jag ha sagt om det kom ngn på min dörr som jag inte vill ha in.... Hepp nu ska jag glo lite på tvn.. ni får ha det så bra...Jo Lillemor fyller ju år idag.. Grattis om du nu läser detta.......

Kommentarer
Postat av: lillemor

tackar!!

2009-05-08 @ 23:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0