jaha...

Så är denna dag slut då. Men det är väl bra det för snart är det fredag....Idag har jag passat barnen vad jobbigt det var.... Men ändå roligt för Angelina var så goooooo imot mig... Det har hon inte varit på länge mormors ögonsten ilove you..Vi höll på med plockepinn hon tycker att det är så roligt hon är ju mästare på det..Men Dyllan var för jävlig idag han slängde saker på mig och lekte att han var rödluvan som gick till mormor med saft och kakor... Vad kex jag har kvar än efter han har varit här.. Det var väl roligt för han men inte för mig, he,he..Men Zimone och Angelina blev ovänner det var värsta bråket jag har varit med om, he,he...Nej nu ska jag snart lägga mig..  Ntti natti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0