nu är det natten snart...

vi passade lilleman igår. han var så snäll och somnade vid halv nio på kvällen.. och sov hela natten men han väckte zimone vid sju tiden så då gav hon honom lite godis till frukost..hon är för go min söta unge....men han kom in till mig och ville ha välling så klart.då var det bara att gå upp och göra det till han.. han somnade om en stund men det var inte så länge för klockan tio så ville han ha två mackor och oboy..det ville ju min sessa också ha...och jag med....sedan så kom malin vid tre tiden lite bakis var hon ju.. men dom hade det nog roligt igår...sedan så hade malin med sig hunden hm,hm.. jag gillar inte han. sorry men så äe det han gillar inte mig och jag gillar inte han...jag ska lägga in ett kort på den fina vovven så att ni kan se vad fin han är.. men det tycker ju inte jag men,men smaken är som baken.. hepp nu ska jag snart lägga mig.. jo jag har fått hit en säng så nu har zimone en och jag en.. tack malin och terese för att ni kom hit med den.. men hur faan kunde ni ta den på en cykel?bra gjort ialla fall.. bengalon får vi ju inte glömma han sitter i min soffa, hm,hm.. vart ska han sova då tro? vad jag är snäll eller hur? bråka med mig och det glömmer jag aldrig........natti natti..kolla vad fin han är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin hund....är det din?

2009-03-07 @ 23:34:47
Postat av: Anonym

blogga

2009-03-12 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0