måndag.....

här sitter jag med mimmis dator och tina på min....idag blev dom klara med mina fönster malin sa att jag gick och inspektera mina fönster.men jag är väl en sådan som kollar upp så allt är ordendligt gjort...men det är nog det för nu är det ganska så fint här...idag har jag varit hemma hos tina hela dagen hon var så snäll jag kom dit vid 8 och var lite trött men kaffin var klar sedan åt vi frukost...och då blev jag trött igen....men jag vilade bara en kvart för hon började städa som vanligt..sedan gick hon med mig hem.. då så gjorde vi i ordning här men tina var lite lat för hon ville inte sätta upp gardiner åt  mig, ha,ha.. hon ville bara damma och skura...men det var ju bra... nu så sover zimone och jag med snart.. tina ska sova över här ikväll...nej nu ska jag bara äta och sedan lägga mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0