kvällen nu då...

idag har det varit en bra dag..zimone och angelina har lekt och varit på bio...men bion slutade så sent....den var slut vid tjugo i 8.. det tycker jag är sent.....men sedan så följde vi angelina hem.men hon frös om sina händer så hon sa mormor jag kan ta dina vantar, ha,ha gulliga flickan ville ha mormors vantar men det fick hon ju på en gång... annars så har det varit en tråkig kväll.....jag ska snart lägga mig för jag är sååååååååååå trött...ska ta fram kläder till min sessa som hon ska ha imorgon till skolan...imorgon ska malin köra mig till affären om hon nu inte glömmer det? nej nu väntar min goa säng på mig fast jag har ingen, hm, hm.. imorgon kanske jag har det... natti natti .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0