kvällen.

idag så har det varit en kall dag men mycket sol har det varit...jo idag har jag köpt zimone skor gympa skor och gummistövlar för nu måste väl våren vara bakom hörnet snart eller?sedan så har jag glott på tvn jag kollade på rent hus blä hur tanten hade det... och hon var så sur på ngt sätt hela tiden...det såg ju ut som en sop tipp hos henne. men hon blev inte så glad när dom städade åt henne..det hade jag blivit om jag hade haft det så lortigt. men men en del blir ju kanske inte det....men mitt i programmet så ringer det i telefon det var min kära dotter malin som ville prata med sin mamma.. vi pratade en stund och hon hade med köpt skor till angelina......hepp nu ska jag glo färdigt på tvn och sedan lägga mig... natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0