söndag..

Jag har varit barnvakt till Dyllan.Han kom hit igår vid 16.00 Det var ju bra trodde ju jag.. Zimone hjälpte mig jätte mycket hon var så duktig att passa honom när jag lagade mat till oss tre.. Men när kvällen började komma så var han sååååå pigg. Han somnade klockan 21.30 och vaknade 06.00 imorse jag höll på att svimma somna nu om tänkte jag men nej han var pigg och Zimone med....Sedan som såg vi på tvn en stund och efter det så skulle han gå imina skor, han är lite garn mormors killen... Sedan så blev han trött så dom vilade ett par timmar men jag såg på nyheterna.. Sen var det full rulle igen jag tänkte snälla  Malin ring eller kom hit och hämta honom för jag var och är helt slut efter att ha passat han... Så ringde Malin vid halv två och då sa jag att vi kommer snart med bus ungen... Så vi var där klockan 14.30 men vi var kvar en liten stund.. Men sedan så gick vi hem och sov i två timmar jag och Zimone...Nej nu börjar jag på att bli trött skriver en annan dag...Zimone är vaken än men det är ju för att det är så ljust ute men nu ska jag lägga mig snart.. Godnatt säger jag nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0