Det blev ingen åska..

Idag har jag fått en cykel av min pappa. Det var väl snällt. Så nu kan jag ta mig en tur vart jag vill. Annars så har det varit en så varm dag idag..Men imorgon så har dom ju sagt att det ska komma lite regn och åska hoppas att det gör det.Nu ligger Zimone och nästan sover hoppas att hon somnar tidigt ikväll för hon har ont i huvudet säger hon men hon spelar på sitt ds nu.. Annars så har hon varit vaken tills tre på natten hon behöver ju sova min lilla sessa... Men imorgon ska jag nog städa lite här och tvätta kanske om jag nu orkar det i denna värme.Nej nu ska jag kolla om flickan har somnat. Så natti natti på er alla mina läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0