Nu är det kvällen.

Nu ligger mitt älskade barn och sover hoppas jag. Men vilket väder det har varit idag först jätte gott ute och sedan kom åskan som man inte var bered på. Var ni det eller? Jo jag läste grannen blogg när hon var ute med sin hund måste folk gnälla om allt?Här bor det ju en som frågar mig om jag går i klack skor?När då frågade jag kärring jävel? På kvällen sa hon då. Men jag äger inga klack skor sa jag till ko skit Tanta.Nähä sa hon bara men jag sa att det var nog ett spöke som hon hörde..Jag gillar inte folk som gnäller för inget..Hon spelar ju piano vilket hon inte kan.Jag har tänkt att gå ner till tanten och fråga om hon behöver hjälp koss jävel.Men nu ska jag ju snart flytta om jag får en annan lägenhet för det vore gött att slippa gå på tå nästan...Nej nu ska jag läsa era bloggar innan jag lägger mig.. Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0