Idag har det varit kalas.

Idag har Vi firat mina barnbarn för dom var ju inte hemma när dom fyllde år.Men det var ett trevlig kalas barnen fick pengar och paket det var nog barnen nöjda med.. Jo Malin sa en sak som jag aldrig ska glömma.Hon sa att en mormor är jämt ledig för att vara barnvakt. För det säger min gubbe. Vad jag kände mig stolt för att hon sa det.. Men det var nog ingen som hörde det för det var väl inte så noga med det kanske eller? Vad vet jag som blir så mallig för att jag har den bästa svär sonen . Han är ju toppen bra som tycker så....Och det stämmer ju en mormor är jämt ledig hur det än är.Sedan måste jag skriva om värdens bästa Therese ho är så snäll och gooo.. Hon ställer upp för alla jämt. När hinner hon med sina saker jag bara undrar? Nej nu ska jag lägga mig det är skolan imorgon.. Hoppas att vi vaknar i tid.. Natti natti på er alla som läser min blogg.. Det är många som gör det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0