så är det fredag då...

Hej på er alla som läser min blogg...Jag har varit utan internet i 2 veckor...Men nu är jag tillbax...Jo Zimone har blivit stora tjeja nu hon fyllde ju 10år den 11 maj.Sedan så har jag varit på samtal på skolan och hon var jätte bra på allt..Vad jag blidde mallig det märkte Zimones fröken för hon sa se vad mamma sträcker på sig jag var nog 2meter lång... Hon är så duktig min flicka hon gör sina läxor och det såg fröken.. Men en sak störde mig hon sa att det var inte alla barn som fick hjälp av sina föräldrar med läxor va tänkte jag...Men det är ju inte mina problem.. ikväll sover Zimone över hos Angelina dom har det nog trevligt...Nej nu ska jag läsa alla bloggar.. Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0