tisdag kväll...

idag har malin varit här en stund.. hon är såååååååååå snäll imot sin mamma.. jag hade visst köpt en massa saker. men det var ju bra att jag fick veta det..det var så jättebra saker som alla behöver ha, he,he.. en massa plastgrejer som jag inte vet vad jag ska ha till...men det är säkert bra saker om man nu tittar på det....jag har ett skåp fullt med tappervire eller hur det nu stavas... jo det har hänt en sak i skolan idag, hm,hm.. jävligt arg blidde jag.. ge nu faan i zimone era idioter annars så kommer jag att göra en dum sak...bor vi i sverige eller är vi i ett främmande land?jag ser bara blattar så fort jag sticker ut min nos?den fröken jag talade med idag fattade inte ett skit.. men den som ljuger mig rätt upp i öronen den är inte mycket värd i mina öron.. men hon fattade nog det för jag blidde lite hög ljud..jag började fråga om lite saker men hon var trög, hm,hm.. då sa jag till henne att jag ville tala med rektorn. gud vad hon stammade då vaaaaaaaaa.imorgon ska dom få se på ngt dom aldrig har varit med om. jävla skol faaannnnnnnnnnn....annars så har det varit en bra dag...hepp nu ska jag lägga mig snart.. natti natti .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0