nu snart är det sommarlov...

Nu är det inte många dagar kvar tills det blir sommarlov. Vad gött det ska bli att få vara vaken länge och sova tills klockan är 10.00. Annars så är det ju dags att gå upp vid 07.00..Jag tror att Zimone längtar tills det blir det.. Nog för att hon är en piggis alla dagar iveckan men det är inte jag....Så jag kommer att tvinga henne att sova längre, he,he... Idag har vi varit hos Mamma en sväng sedan så skulle hon hem till Malin och hämta två snygga klänningar.  Hon blev jätte glad min kära mor för det.... Sedan så kom  Hugo och Laila dit mycket trevlig Laila är jämt på bra humör hon är så fin.. Men jag får ju inte glömma  Mattias och Therese dom var också där .. Therese lekte med Dyllan dom satt i en låda och lekte..  Nu säger han tre... Ha,Ha,...Therese och han var i en papplåda och hon hade nog lika roligt som han skulle jag tro...Om inte roligare för hon fastnade tillslut iden så jag skulle hjälpa henne ur den men då gick den sönder, he,he.... Nej nu ska jag snart lägga mig..  Ska bara kolla om det finns ngn som har bloggat?  Så natti natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0