Natten...

Nu är det ju jätte skönt väder man kan andas.Zimone ligger och spelar på sitt ds men hon somnar väl snart hoppas jag. Jag har hört att Malin och Pelle ska åka imorgon till Norrland. Det var länge sedan jag var där men jag hoppas att dom får fint väder och att dom passar mina barnbarn mycket....Vad jag längta bort från denna stygga by...Men det blir väl kanske framnäs om jag orkar cykla dit i denna värme.Fy attan att vi inte kommer bort denna sommar heller.Men jag ska nog hitta en gammal gubbe och blåsa den på pengar....Nej jag gör inte ngt sådant men tanken finns ju där ändå.Hepp nu ska jag kolla vem som har bloggat innan jag somnar...Godnatt på er alla mina läsare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0