så är det torsdag imorgon...

men vad dagarna går fort...idag har jag tvättat som vanligt och städat lite grann...zimone var så snäll och hjälpte mig med tvätten.. hon är en stor flicka nu....men imina ögon så är hon ju inte det.. hennes msn är så knepig malin har försökt att ladda ner det till henne på datorn...men det fixar nog pelle på en gång....hepp nu ska jag laga mig lite mat känner mig hungrig......fast vi åt köttfärslimpa och potatis mums vad gott det var..zimone tog sig mat tre gånger va?hon som inte gillar min köttfärslimpa annars..men hon tyckte att den var såååååååå god.. det var ju trevligt att hon gillade den.....men imorgon ska jag nog göra potatisgratäng hade jag tänkt mig.. men då gillar inte zimone det...men det kanske hon gör imorgon efter skolan..ja,ja.. det fixar sig med den saken..

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

åå va simone är vacker :)

2009-02-27 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0